Rensning pågår

Idag var det badrummets tur, packade ner alla mina smycken och rensade bland parfymer m.m.
Massa parfymer som inte används och som nästan va slut så nu har jag slängt endel och packat endel. Har bara kvar två stycken som jag brukar använda.

Känns skönt att få ngt gjort, ska försöka ordna lite mer senare. Måste ha några större platsbackar där jag kan lägga såna där "spara"saker...minnen :) Just nu ligger det i papperskartonger men det blir inte bra att förvara i sen. barnen har varsin låda och jag har en.  Ska ha en till mig och Fredrik med :)

Spara, spara...haha. Vissa saker kan man ju bara inte göra sig av med :)

Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra