Shoppingdag?

God Morgon!

Är det ngn som ska ge sig ut på någon rea idag då?

För min del är det Ikea som gäller, släp ska vi ha med också så ni kan nog gissa att det ska handlas endel :)
Antagligen kommer det inte finnas utrymme för att göra några fynd på rean sen...haha.

Men ngn dag ska jag faktiskt ge mig ut, Molly växer ju så fort så om jag kan fynda lite kläder till henne vore det ju bra. Brukar passa på att köpa även i en storlek större om det är billigt.

Ska snart väcka barnen här hemma, Liam ska till sin pappa och Robin har vi tvingat att åka med till Ikea :)

Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra