SUR!!

Är sur....tydligen "får" man inte använda sig av internet explorer längre här på Blogg.se. Eller får är kanske fel ord...det funkar inte!

För att det ska funka att skriva inlägg riktigt för mig nu så använder jag mig av Firefox, gillar inte detta alls!!

Fredrik va visst inte så pigg på att hjälpa mig med en ny blogg just nu (förstår inte varför), han tycker vi har för mycket annat att göra nu...men vad kan va viktigare än min blogg??

Nu vill jag att ni som läser detta svarar på en fråga...vad använder ni er av för webläsare?

Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra