33 veckor

Idag har jag gått 33 fullgågna veckor in i graviditeten....7 veckor kvar :)

På fredag är det dags för en extra mätning av magen, hoppas att den växt nu under den senaste veckan! Annars blir det ett extra ultraljud, en orsak till att den kanske inte växt så mycket kan vara att jag har mindra fostervatten nu och det är faktiskt vad jag själv tror...men vi får se.

För övrigt mår jag väl ganska bra och lillan puffar en del där inne men hon är ändå ganska lugn, hon ligger fortfarande på höger sida...som hon gjort hela tiden :)

Längtar!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra