Äntligen färdig!

Inga mer vändor bort till tvättstugan idag...är äntligen klar!

Men i morgon har jag endel att ta tag i...plocka in all tvätt :(

Belönar mig just nu med lite jordnötskakor och sen får det nog bli ett päron med :)
Äter nog 2-3 päron varje dag nu, jättegott :)

Läste idag förresten att metrobloggen ska lägga ner, lite sorgligt faktiskt :( Det var där jag började blogga och min blogg ligger kvar...många minnen.... både glada, tråkiga och sorgliga. Men det var också där som jag lärde känna många av mina bloggvänner :)

Men jag tänker inte alla dessa minnen gå till spillo, min gamla blogg kommer att bevaras :) Har sedan ganska länge tillbaks kopierat mina inlägg till ett word-dokument. Men det är mycket att kopiera så jag har tagit lite i taget men nu får jag nog lägga på ett kol så jag hinner få allt kopierat innan det försvinner.

Min gamla blogg ger mig många minnen och det var en väldigt jobbig tid i livet så det är många dystra minnen, men det visar också att man tar sig igenom svårigheter och livet kan ta vändning även om man inte tror det för stunden.
Vet inte om jag kommer läsa igenom mina gamla inlägg någon gång men jag vill ändå ha dom sparade.

Skulle ni bara kunna radera en blogg eller skulle ni vilja spara den som jag väljer att göra?


Kommentarer
Postat av: Petra

Vet inte om jag orkar kopiera allt!

2011-02-22 @ 05:53:00
URL: http://hospetra.blogspot.com/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra