Dagen som försvann...

Redan kväll!

Vart tog denna dagen vägen egentligen?

Sov visserligen till nästan elva tror jag, vilket inte är så konstigt eftersom jag inte kunde somna i går kväll :(

Mellan tolv och ett hade vi bestämt att vi skulle dyka upp hos Fredriks f.d bonusson Peter och hans flickvän Jane och deras lilla Benjamin. Tyvärr passade vi inte tiden och va där strax efter ett, för innan vi skulle dit skulle vi till Mira och Tobbe...och som vanligt så kom vi inte upp för den förbannade backen som är upp till dom! Alla andra lyckas ta sig upp trots snö men inte vi, det slutade med att jag hoppade ur bilen så Fredrik fick backa ner igen för att göra ett nytt försök som även det misslyckades... säger inget mer men det va inga glada miner :( Som tur va så hamnade vi inte i diket iaf :)

Hur som helst, strax efter ett kom vi till Peter och Jane där vi blev bjudna på lite fika och så fick vi busa lite med Benjamin. Det va kul, träffar dom alldeles för sällan.

Sen bar det iväg till affären och nästa stopp blev hos min kusin som köpt en ny dator och behövde lite hjälp.

Direkt efter det fick vi skynda oss hem för Fredriks bror och hans barn skulle komma och fika. Fast naturligtvis hade vi en baktanke med den där fikan ;) Henke skulle hjälpa Fredrik att bära ner en hammal byra från sovrummet. Det gick smidigt så nu har jag byrån på plats i hallen och den kan nu börja fyllas med lillans kläder :)

Sen kom Fredriks barn och de åkte hem till Fredrik medans jag passade på att städa ordning hemma lite efter ommöbleringen. Fick gjort ganska mycket så jag känner mig nöjd, men min rygg känner sig mindre nöjd kan jag meddela.

Sen blev det kvällsmat hos Fredrik och sen hem igen.

Så nu sitter jag här....har läst lite bloggar och fått svarat på en dopinbjudan som jag tyvärr var tvungen att tacka nej till eftersom dopet var ganska långt härifrån och det var 10 dagar innan jag har BF. Det var min ena halvbror som skulle döpa sin lilla pojk.

Känner att detta blev ett långt inläg nu...såna där som är jobbiga att läsa ;)

Väljer att avsluta nu innan jag babblar på ännu mer, denna dagen har iaf gått i ett och jag hoppas jag kommer kunna somna gott i kväll :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra