Dags för Lan

Så var det dags att köra stora grabben till en kompis, det är Lan som gäller i helgen igen. Så helt plötsligt blir jag och Fredrik helt själva...inga barn hemma!! Jisses...kan inte minnas när det va så sist!

Men vi har inga större planer för det, lite god mat och en bra film och soffläge skulle jag tro att det blir...en helt vanlig helg alltså ;)

I morgon hade vi tänkt att ta ett Gekås besök...shopping är ju alltid kul :)

Måste kila...Robin hade bett mig om att kolla ngt som han limmat...jag glömde av det och nu ropa han....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra