En härlig dag

Har haft en riktigt härlig dag, men det är inte vädrets förtjänst ;)

Ett sista möte angående projektet för att sammanställa allt, fick träffa min gamla chef och sjuksköterska. Sen passade jag på att besöka några av mina gamla kollegor...det va nog det bästa på hela dagen :) Saknar dom :(

Sen bar det iväg till X som jag skulle träffa, dock så bestämde vi oss för att bara ta en fika hemma idag istället för att ge oss ut på vägarna i detta väder.

På vägen hem smet jag in i affären och handlade lite gott till mig och lilleman, han kom hem för en liten stund sen. Pigg och glad är han, febern har gått ner jättemycket så förhoppningsvis är han helt feberfri i morgon! (håll tummarna) Ögonen är fortfarande lika blodsprängda, men han har inte ont och inga besvär av det så det ska nog inte va någon fara.

Om en stund ska vi kolla film, vilken det blir berättar jag sen.


Kommentarer
Postat av: Petra

Hoppas Liam mår bättre idag och att ni andra klarar er nu.

Såg att du hade ringt men satan vad fort 1 vecka går, skulle ju ringt tillbaks i lördagskväll...haha

2011-02-11 @ 05:34:51
URL: http://metrobloggen.se/hospetra



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra