Fel av Blogvertiser!

Är med på Blogvertiser, där får man erbjudande om olika uppdrag som man kan skriva om i bloggen som man sen kan få en liten slant för.

När man får ett erbjudande får man mail om det och så brukar jag även få ett sms, om man inte går in och svarar på erbjudandet så får man sen även påminnelse.

Men jag börjar bli riktigt irriterad på detta nu för dessa påminnelser som skickas ut via sms kan komma när som helst...även under natten!

Så i natt vid tre-tiden tror jag det va så plingade det i mobilen...från blogvertiser!

Dom borde lära sig vett och etikett, man skickar inte ut sms mitt i natten och stör folk!


Kommentarer
Postat av: Niko från Blogvertiser

Hej Petra.



Jag måste be om ursäkt att du fått ett meddelande under natten, vi sitter dock inte själva och skickar ut dessa utan vi hyr en tjänst som sköter detta åt oss per automatik, då det går ut en del meddelanden så kan jag tänka mig att det tar tid för det här företaget och få iväg alla.



Det jag kan rekommendera dig att göra är antingen att stänga av ljudet eller så tar du bort ditt mobil nummer så att du inte får fler SMS från "oss".

2011-02-28 @ 08:24:53
URL: http://www.blogvertiser.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra