Fortfarande måndag

Tvätten är i gång och lilleman och jag har fått i oss lite mat, om någon timme ska vi till svärmor och gratulera henne eftersom hon fyller år idag :)

Mycket mer än så händer nog inte idag, började ju dagen med att ha möte på jobbet...mitt sista APT. Har även fått skrivit på ledighetsansökan till jobbet idag....det va ju på tiden med tanke på att jag bara ska jobba på onsdag med.

Måste även se till att få tummen ur och skaffa mig en e-legitimation...ska försöka fixa detta idag!

För tat fördriva lite tid nu innan jag ska till tvättstugan igen ska jag ta o spela lite på FB...har fastnat i ett jävla idiotspel där ;)


Kommentarer
Postat av: Styleformen

Tjenare, trevlig blogg du! :P

2011-02-14 @ 15:40:38
URL: http://styleformen.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud vad fin banner :)

kram www.jossis.se

2011-02-14 @ 15:40:44
Postat av: Aurora

Vilket idiotspel har du fastnat i. Själv har jag hittat ngr stycken som går om och om igen. Kram




Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra