God Morgon :)

Trots att klockan redan är halv tolv sitter jag med mitt morgonkaffe just nu...lyx :)

Har haft en bra natt då det bara blev ett enda toabesök, vaknade sen vid niotiden men resten av familjen sov fortfarande (Liam sov hela natten i sitt rum) så jag bäddade ner mig igen. Vaknade inte sen innan strax innan elva...då var Liam vaken men han hade inte gått in och väckt mig utan smugit ner och satt på tv:n istället....sötnosen!

Liam är väl så gott som frisk nu men vi tar en lugn dag med för att va säkra på att det inte kommer tillbaks. Ögonen är dock lika röda och han har lite hosta, men febern är iaf borta. Men upptäckte idag att han har en röd fläck på ena skinkan, fläcken är helt röd och stor som en femkrona...jättekonstigt :( Får väl hålla koll på den så det inte blir mer.

Just nu kollar Liam ett nytt avsnitt på datorn av favoritprogrammet Barda så jag får väl fortsätta min lilla runda här på nätet ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra