Kramp

När jag väntade Liam hade jag ofta kramp i vaden under natten...riktigt obehagligt kan jag tala om för er som inte upplevt det.

Har haft turen att slippa det denna graviditeten ända tills i natt....

....och fy fan vad ont jag hade i natt!

Fick en rejäl kramp i vänster vad och jag kunde knappt röra mig, gjorde så gott jag kunde för att massera så det skulle släppa men det var nog det värsta jag upplevt någon gång. Har känningar från det idag med, är alldeles öm i vaden och det känns som värsta träningsvärken.

Hoppas verkligen det inte kommer tillbaka i natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade också riktig kramp ett fåtal ggr. när jag väntade Benjamin. En varm dusch hjälpte lite för tillfället :-) Hoppas det går över!

2011-02-12 @ 10:48:57



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra