Långledig och föräldrapenning

Hemma efter ännu ett dygn på jobbet, och nu har jag flera dagars ledighet att se fram emot :)
Jobbar inte innan tisdag nästa vecka och då har jag bara en dagtur, efter det har jag två dygn kvar bara att jobba innan jag ska gå på föräldraledighet. Tiden går fort...kan inte fatta att jag redan gått in i v 33!

20 februari har jag tänkt börja gå hemma, hade gärna väntat ytterligare någon vecka men för att det ska bli en så bra övergång som möjligt till föräldrapenningen så man inte står utan pengar en månad så får det bli så.

Och på tal om föräldrapenning...har inte en aning om vad jag kommer få än. Mina paper ligger just nu på lönekontoret och ska sen vidare till försäkringskassan och dom är ju inte snabba som alla säkert vet :( Får hoppas att det inte kommer strula något bara....




Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra