Lördagsplaner



Lördag redan, hade gärna legat kvar i sängen ett tag till men ska vi få något gjort idag så behöver jag komma upp i tid. Och idag har vi planerat in ett besök till Gekås...hoppas bara inte halva sveriges befolkning planerat detsamma ;)

Ska försöka få köpt det sista av alla bebisprylar vi behöver så är det klart sen. 7,5 vecka kvar...eller 5,5 vecka om det blir som när jag fått mina andra barn. Fast det kan ju även bli 9,5 vecka :(

Oavsett när lillan tänkt komma ut så kommer vi va redo att ta emot henne :)

Ska fylla på mitt kaffe nu och sen blir det att sätta lite fart här så vi kommer i väg i någorlunda tid.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra