Måndagssysslor

Och vad har jag roat mig med idag då?

Packat upp påsarna sen vi var på Gekås i lördags och så har jag gjort ett rejält röj och fått städat ordentligt i badrummet uppe. Detta har tagit halva dagen ungefär för mig...man är inte snabb nu för tiden ;)

Och belöningen för detta är en trött rygg!

Lilleman har fortfarande feber men väntar bara på att hans pappa ska komma och hämta han, han ska åka dit några timmar så kan jag passa på att handla lite och och komma utanför dörren. I morgon lär det ju bli en hemmadag igen, undra vad jag då ska roa mig med... mer städning kanske?

Nu ska jag iaf ta mig en kopp kaffe och så ska jag kolla vad ni andra hittar på idag!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra