Mer död än levande

Tröttare än tröttast idag kan jag meddela!

Hade svårt att somna i går med men till slut somnade jag , några akuta toabesök blev det som vanligt under natten och i morse när klockan ringde så insåg jag som vanligt att det va bråttom till toa.Hade knappt fått upp ögonen innan jag rusade dit, och jisses vad nära jag va att sätta mig utanför toastolen..hehe...så jävla trött :(

Ske se om lite kaffe kan hjälpa mig att vakna till liv innan jag ska lämna Liam på skolan, sen är det jag som dyker ner i sängen igen för några timmars sömn!

Hmm...funderar på om mamma är vaken...kanske skulle kolla med henne om hon har lust att köra Liam idag...


Kommentarer
Postat av: Liie

tack för ditt tips angående domänen, men jag var tvungen att fråga loopias kundtjänst till slut ändå, fattade verkligen inte hurman skulle göra :p

2011-02-23 @ 12:29:28
URL: http://liie.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra