Min lediga dag

Tog mig sovmorgon idag vilket var behövligt efter ännu en natt då jag vaknat massa gånger. Hämtade Liam på skolan 11:15 och sen skulle vi lagat middag men idag var jag lat...vi tog Mc Donalds istället ;)

Sen gav vi oss ut på jakt efter födelsedagspresent till lilla Gabriella som fyller 4 år idag!
Det blev ett memoryspel (Hello Kitty), en jeanshängsleklänning, ett par tights och en tröja till. Sen hittade Liam en väska som han absolut tyckte att Gabriella skulle ha. Fick även köpt en ny skolväska till Liam.

Sen blev det besök hos Johanna, Claes och Gabriella några timmar.

Väl hemma igen så hamnade jag naturligtvis framför datorn och Liam sitter här bredvid på golvet och leker. Men nu ska jag vila mig lite på soffan för lite senare så ska vi åka på brottningsträning, idag är det första gången Liam ska vara med och prova...ska bli spännande och se vad han tycker sen :)


Kommentarer
Postat av: Ingela

Gott att ha en ledig dag.

Njut i fulla drag!

kram

2011-02-02 @ 09:29:41
URL: http://1ngela.wordpress.com



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra