MVC-Besök

Idag har jag gått 35 fulla veckor på graviditeten!

Tiden går fort nu, inte många veckor kvar....

Var idag på MVC och allt va bara bra, lillan är fortfarande fixerad och inte ruckbar. Hon ligger väldigt långt ner...men det visste jag ju redan ;)

Mina tidigare barn har också fixerat sig tidigt så jag hade inte väntat mig ngt annat denna gången. Har ett besök till inbokat om 2 veckor och det kommer jag ju säkert gå på men sen tror jag inte det blir ngt mer besök. Jag är väldigt inställd på att få tidigare denna gången med :) Fast man vet ju aldrig...det kanske blir 2 veckors övertid denna gången ;)

Dags att börja fundera på hur man vill ha förlossningen när det gäller smärtlindring....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra