Ny vecka

God Morgon

Helgen är över och en ny vecka startar idag. Denna helgen har mest bestått av kalas då älsklingen fyllde 40 år :)
I lördags hade vi hans familj på besök och i söndags va de närmaste vännerna och Fredriks x-bonusbarn som var där och grattade han.

Så det har vart en mycket trevlig helg med massa onyttigheter ;)

Men nu är det som sagt en ny vecka, och den startar vi med att låta lilleman få vara ledig från skolan. Idag ska vi ha en mamma - son dag. Och jag har lovat han ett besök till universeum, han har tjatat länge om att vi ska åka dit och jag får väl passa på nu innan lillan kommer.
Hur jag ska orka denna dagen är dock ett mysterium :(

Hade svårt att somna igår igen, ganska mycket sammandragningar och även endel förvärkar. Undrar om jag kommer få några riktigt jobbiga sista veckor nu....

Ska kolla lite busstider nu och få i mig lite mer kaffe innan jag är redo att starta dagen.


Kommentarer
Postat av: - Paatriciah '

Fin blogg. :).

2011-02-28 @ 11:28:58
URL: http://patriciahareby.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra