Onsdag

God Morgon

Ännu en dag då solen skiner, härligt! Så idag var det inte svårt att komma upp heller, fast jag hade väl egentligen inget val ändå...

Febern på lilleman har stigit till 39,7 igen och han har det besvärligt med slem som han inte riktigt får upp så om en stund blir det ett besök till apoteket. Mamma kommer över och passar Liam under tiden, ska passa på att kila in i affären för att handla ngt gott till Liam med, är glad för vad han än får i sig nu.

Ögoninflammationen är bättre, varar lite grann bara. Men jag upptäckte ngt i morse som såg riktigt obehagligt ut, om man lyfte upp ögonlocket lite så var ögonvitan helt blodröd! Usch...men han har inte ont så det är antagligen ingen fara...får avvakta och se hur det blir.

Vad jag ska roa mig med under dagen har jag inte en aning om än, ngt måste jag nog försöka göra så jag inte börjar klättra på väggarna här hemma.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Härligt med sol, håller med! =D

2011-02-09 @ 10:48:14
URL: http://danielkl.com
Postat av: lovisa

Hej!



Gillar du smink och presentkort?

För ett tag sen blev jag medlem på en sida

som går ut på att samla poäng genom att ex. besöka

hemsidor, värva andra mm.

Då man samlat tillräckligt får man ett presentkort hemskickat HELT GRATIS! jag är nu jättenära på att få hem mitt presentkort

så det skulle vara guld om du ville hjälpa mig med de sista poängen genom att själv bli medlem via denna länk;http://www.gratismakeup.se/?r=246371



Ha en fin dag!:)

2011-02-09 @ 11:56:07
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra