R.I.P

Vill med detta inlägg ägna en tanke åt "min" gamla farbror som jag hade hand om när jag jobbade på mitt förra jobb, efter en lång sjukdomsperiod med ett inte så värdigt liv enligt mig så har han nu gått över till andra sidan.

Det gör lite ont inom mig över att jag inte fanns vid hans sida när han gick bort och att jag inte heller va där för ett sista avsked :(

Jag är iaf säker på att han har det betydligt bättre nu...

Mina varmaste tankar till hans anhöriga, framförallt hans fru som besökte han varje dag....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra