Sista dygnet avklarat

Så var man hemkommen efter att ha jobbat sista dygnet på jobbet, nu blir det att gå hemma och vänta på lillans ankomst :)

Det är ca 6 veckor kvar, men själv tror jag mer på 4 veckor kvar ;) Med en viss risk att jag blir besviken och får gå över tiden istället :(

När det är 19 dagar kvar har jag en föreläsning att gå på med jobbet, jag hoppas verkligen att jag kommer kunna följa med för jag har själv bett chefen om detta. Det handlar om Autism och Asperger syndrom och även oönskade beteenden, tror det kan vara en intressant och lärorik föreläsning.

I går när jag jobade sista passet passade jag på att bjuda på tårta och det var nog uppskattat, tänk så lite som kan glädja andra människor.

Tror jag fick gjort allt jag ville ha avklarat innan jag slutade, hade dock en genomförandeplan jag ville hunnit med men av olika godtagbara orsaker så kunde jag tyvärr inte göra den igår...hoppas chefen har överseende med det ;)

Lönesamtal - Det har jag fått inbokat nu med. Vet dock inte riktigt vad de kommer gå på när det gäller att sätta den nya lönen, vet inte heller hur stor pott dom har att fördela i år. Så jag har verkligen inte en aning om hur lönen blir för mig i år, första gången jag får en höjning som habiliteringspersonal...men det återstår att se. Man blir ju aldrig nöjd men 600 kronor extra är vad jag vill ha, sen tror jag inte att jag får det i år men man måste ju ha lite krav iaf ;)

Nu blev det massa babbel om jobbet här men nu blir det nog inte några mer såna inlägg på ett tag.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra