Tänk vad man kan hitta när man städar :)

Städade ju lite i garderoberna idag, och längst in hittade jag en påse som låg intryckt. I den låg mina broderisaker...hehe, det visste ni kanske inte om mig att jag broderade mycket förr ;)

Känns lite tantigt men när jag broderade som mest var faktiskt när jag väntade Robin och då var jag bara 22 år :) Efter det har det blivit lite då och då bara men nu var det väldigt längesedan jag gjorde något.

Hittade iaf ett broderi som jag precis hade börjat på, förstår inte varför jag inte fortsatte men jag skulle tro att det berodde på att det var lite jobbigt. Det är ett litet specialprojekt, en kompis fixade ett specialmönster till mig och det broderas på svart väv med ganska små stygn så det är ett jävla pilljobb.

Mönstret är uppdelat på 6 stycken A4-papper så det är ett ganska stort projekt. Men nu ligger det iaf på mitt köksbord och jag funderar på om jag skulle ta tag i det igen.

Vill inte berätta vad det är för motiv än, det får bli en överraskning ;)

Om det nu blir klart vill säga ;)


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-02-09 @ 03:25:20
URL: http://millahoman.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra