Tvärdäckade!

Trots att lilleman haft feber runt 38,6 idag så har han vart väldigt pigg, dock så äter han inget :(
men ikväll sa han att han ville att jag skulle laga mat så det gjorde jag naturligtvis, när maten precis var klar så hände något....

Då hade han lagt sig ner i soffan och var på väg att somna...han mådde inte alls bra så jag tog en temp.

39,8!

Febern hade helt plötsligt bara stigit, så i med alvedon och så har jag öppnat altandörren för att svalka han lite. Det tog inte mer än en minut så somnade han.

Stackare!

Måste nog kolla tempen om någon timme för att va säker på att den går ner, va med om det när Robin var liten och han fick en febertopp och det va väldigt obehagligt. Då var jag tvungen att ge alvedon var 4:e timme för att tempen inte skulle stiga.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra