Underbar dag?

God morgon

Nästan så man kan rita ett kors i taket att jag är uppe och är pigg, har dessutom vart vaken sen halv nio...inte illa för att va mig :)

Men det gör verkligen skillnad när man vaknar och man ser att solen skiner, väldigt uppiggande måste jag säga.

Så det känns som detta kommer bli en bra dag, synd bara att man måste hålla sig inomhus :( Liam är alltså fortfarande sjuk, hoppas verkligen han blir frisk snart.

Lördag för två veckor sedan hade vi planerat att åka till Lek och Buslandet i Göteborg med barnen vilket de såg fram emot, men så va Wilma sjuk så vi fick ställa in det och då va det inga glada barn vi hade, nu har vi planerat att vi ska åka på lördag...så jag hoppas verkligen att Liam är frisk till dess. Och helst vill jag ju att han ska va frisk tors, fre om vi ska åka och busa på lördagen.

Hur många dagar tycker ni att barnen ska vara friska innan de är redo för massa stoj och bus?

Nu kom en liten Liam och säger att han är sugen på att äta ngt...det är positivt :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra