Älskar mina barn

Hämtade hem lilleman igen, härligt att ha han hemma igen. Och nu leker han med kompisar....det är så härligt att se han så glad!

Stora pojken kom hem nyss från skolan med, han har haft en riktigt bra start denna veckan i skolan. I gå hade de hemkunskap och han fick MVG på den uppgiften de gjorde, idag hade de jobbat med matte och det hade gått riktigt bra med...MVG på den uppgiften med.

Idag känner jag mig riktigt lycklig när jag tittar på mina grabbar som oftast har ett sjuhelsikas humör ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt:D Noel och Elias var så glada också att de kunde leka med Liam:)

2011-01-11 @ 14:44:09
URL: http://www.metrobloggen.se/smuliz8



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra