Äntligen!

Nu har jag äntligen landat här hemma i soffan, 5 timmars jobb blev det idag på min lediga dag. Sen tog jag en tur till Kapp Ahl eftersom jag fåtte tt sms om att jag fick halva reapriset :) Och jag hade tur med...hittade 2 par jeans till Liam och en tröja. han är verkligen i behov av byxor så det var kanonbra :)

Väl hemma så skulle jag sätta på lite kaffe...inga filter kvar :( Som tur va fanns det på statoil så nu har jag mitt efterlängtade kaffe jämmte mig och ska kolla vad mina bloggvänner haft för sig idag, sen måste jag lägga mig en stund för att vila rygen. Orkar inte hålla i gång lika mycket just nu när jag är gravid, och att hålla på att plocka upp flyttkartonger som jag sysslat med endel idag kan va ganska påfrestande.

Nu kaffe och bloggläsning :)


Kommentarer
Postat av: Becca

haft en bra dag?? :)

2011-01-10 @ 18:48:26
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Aurora

det är kul att fynda. Tyvärr orkade jag inte dit. Kram

2011-01-10 @ 20:01:44
URL: http://www.metrobloggen.se/oro
Postat av: M i z c a

Ja, jag antar jag kommer göra det, maila in uppgifter .. hoppas inte jag behöver åka till företaget som komvux köpt kursen ifrån för den ligger i stockholm!

Eftersom den finns på distans nu tror jag man kan läsa sig till en hel del.. ;)



Oh, har ju helt missat att du är gravid ... fan vad nice. Stort grattis! När är det dags?

2011-01-10 @ 21:18:55
URL: http://www.mizca.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra