Belåten

Känner mig belåten med denna dag..och framförallt så är jag mätt och belåten just nu :)

Älsklingen stod för matlagningen i kväll och jag tog hand om disken, men jag måste säga att det börjar bli lite jobbigt att stå vid diskbänken nu. Magen är i vägen så det blir lite konstigt....

I dag har vi vart i Borås en sväng, vi var bl.a på Babyproffsen och hämtade ut en babybox som man kan få när man är gravid.

Boxen innehåller bl.a:

  • Pampers New Baby Blöjor, Pampers Magasin
  • Blöjhink från Angelcare
  • Amningsinlägg från Pigeon
  • Tidning Vänta Barn från Vi Föräldrar
  • Information från Go'boken
  • Fläckborttagningsmedel från Vanish
  • Baby Bubble Bath från Seba Med





  • Fick även köpt några bodys och en pyjamas där, även en nappflaska som jag hört ska va bra.

    Tommee Tippee nappflaska Polypropylen
    Tommee Tippee Mata nappflaska 150 ml - Stor bred napp så att barnet upplever den varma känslan av mammans bröst och närhet, precis på samma sätt som under amning. Nappen imiterar mammans bröstvävnad genom dess töjbarhet. Det finns en ventil som utjämnar trycket i flaskan, vilket reducerar risken för kolikliknande besvär.



    Var även en sväng i stan och där fyndade vi på H&M, en body till lillan för 30 kronor och ett set med byxa och body för 50 kronor :) Älskar när man hittar såna fynd ;)

    Så ni förstår väl att det vart en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: Martina

http://www.careb-trading.com/default.asp?pid=7



Hej Petra!

har börjat följa din blogg:-)

Vi använder Dr´Browns flaskor till killarna. När de kom hade de svårt att äta, o efter varenda måltid kräktes de enormt mycket, plus att de rann överallt när de åt. Dessa flaskor funkar superbra för oss. En himla massa delar att diska- men ni ska ju bara ha en flaska;-)

Kram, Martina

2011-01-10 @ 19:30:35
URL: http://martinaskaos.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra