Dagens ärenden

Hade två saker på schemat idag som var tvunget att fixas.

Det förta var att jag skulle skriva på pappren för min tjänst, och allt gick bra plus att jag fick höjt min tjänst på 88% till 95% :) Det tackar jag för.

Sen var det dags för nästa måste, vilket var att bege sig till skoaffären för att köpa skor till Robin, något jag drar mig för varje gång :( Dom va inte fina, dom klämmer där, dom sitter inte bra osv. det brukar ta en evighet och så slutar det med att vi är ovänner. Men inte idag...det gick hur smärtfritt som helst, jag förstod med en gång vad det va han ville ha så vi kollade bara efter den typen av skor, sen hittade vi ett par snygga rätt snabbt som han provade, han ville helst haft svarta men det fanns bara vita och han var nöjd med det så vi slog till.

600 spänn fattigare! Då var dom ändå på rean, de hade kostat 1095 kronor innan.
Men det är inte billigt att köpa skor och så köper han inte så ofta så det var det värt.

Men nu ser jag att klockan tickat i väg, dags för nattning av lilleman :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra