Go´kväll

Så var min lediga dag snart slut och i morgon är det dags för jobb igen.

Dagen har vart bra trots att jag hade huvudvärk i morses och en besvärlig halsbränna, just nu har jag ingen halsbränna men nästa gång jag får det ska jag testa Karins tips om att äta vitt bröd...tack för tipset!

Just nu väntar jag på att tvätten ska bli torr så jag kan hämta den i tvättstugan, sen blir det sängen. Men i väntan på tvätten ska jag passa på att svara på lite kommentarer...ibland är jag riktigt kass på det...sorry :( Lovar att skärpa mig så nu tar jag tag i det med en gång :)


Kommentarer
Postat av: Jane

Men räknar blogg.se unika besökare? Om samma besökare återkommer samma dag så räknar inte susnet med det, utan all statistik är unika besökare. Det kan ha med det att göra :-)

2011-01-12 @ 22:03:47
URL: http://www.janejohansson.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra