Go´kväll

Var ju iväg med Liam idag och kollade på brottningsträningen, han hade bestämt sig innan att han ville inte vara med och prova idag utan bara titta. Men som jag misstänkte innan så tyckte han det såg jätteroligt ut och är jättesugen på att vara med nästa vecka och prova :)

Så nästa vecka blir det Liams första träningspass på brottningen, sen får vi se vad han tycker.

Efter träningen bjöd älsklingen på mat, och efter det bjöd svågern på semlor :) Så mätta och belåtna åkte vi sen hem och lilleman somnade väldit nöjd i kväll. Nu är det snart dags för mig att somna mätt och belåten, i morgon är det jobb igen som gäller i ett dygn, måste också komma ihåg att lämna in lite papper från försäkringskassan som lönekontoret ska fylla i så jag kan få beräknat min föräldrapenning sen.

Önskar er alla en fortsatt trevlig kväll nu!


Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Hej du

Vilken bra dag de blev hos dig

2011-01-26 @ 11:55:39
URL: http://www.kaffehornan.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra