Go´kväll

Söndag...har fått påminna mig själv många gånger idag om att det är torsdag, är helt borta när det gäller veckodagar just nu :(

I morgon är det möte på jobbet och sen ska jag hämta lilleman, ska bli skönt att få hem han igen och ha lite ledig tid tillsammans med han.

Var ju en sväng i Borås idag, blev mest att vi kikade lite. Men vi köpte ett set till lillan som var på rea :) Har nu gått igenom alla kläder vi köpt och snart är vi nog klara, några bodys och pyjamas med är nog vad som fattas i klädväg.

12 veckor kvar innan lillan är beräknad, det går fort :)

Så när julen är borta här hemma så är det dags för operation omorganisation ;) En byrå ska flyttas ner till första våning och i garderoberna ska det ändras om och fixas lite. Förstår inte hur jag ska få ihop det men det löser sig nog. Ska se till att röja och slänga massa skit som inte används...är väldigt duktig på att spara onödiga saker :(

Hoppas verkligen att vi kan hitta ett annat boende snart, känner att det redan är trångt här när vi är här allesammans och ännu mindre plats blir det ju när lillan har fötts.

Bara det dett jag måste ställa in vagnen i hallen är ett problem, för hallen är så liten så man kommer knappt kunna komma in sen :(

Istället för att tänka på mina små bekymmer nu så ska jag nog ta en dusch och sen krypa ner i sängen...så jag önskar er en fortsatt trevlig söndag kväll!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra