God Morgon

Lördag morgon, bara jag och Liam hemma.

Serverade precis Liam filmjölk till frukost, blåbär/hallon - smak.... tycker det är lite orättvist att laktosfria produkter inte finns med olika smaker. Min favorit bland filmjölk är banan/lime :)

Natten.... la mig väldigt sent och va trött men så fort jag lägger ner huvudet på kudden så händer något och det är omöjligt att somna. När jag väl nästan hade somnat så hör jag att det är ett jävla liv utanför, va naturligtvis tvungen att stiga upp och gå ut på balkongen och kolla. Såg inget därifrån men jag hörde och jag har mina aningar om vem/vilka det var jag hörde med. Inget allvarligt iaf, bara vissa personer som inte borde dricka alkohol och som befann sig på fel plats ;) Personen som väsnades försvann ganska snabbt iaf så då kunde jag göra ett nytt försök att somna.

När jag väl somnat så var det dags för lite obligatoriska toalettbesök, så det var en helt vanlig natt för mig alltså :(

Är jättetrött nu men hoppas på att morgonkaffet ska ändra på det.

Planer för dagen...inte en aning!

Vad ska ni hitta på?


Kommentarer
Postat av: Elinor

Det hörde jag med!! Men orkade inte gå upp o titta....

2011-01-29 @ 18:44:50



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra