God morgon

I går kväll började det snöa igen så jag va lite orolig för hur det skulle va ute idag, men det var inte så mycket som kom som tur va :)

Idag är jag och lilleman lediga och jag hade sett fram emot en härligt skö dag hemma med han, men vi är redan uppe och snart ska lilleman iväg till en kompis för att leka några timmar. Under tiden får jag se till att vila och sen blir det städning idag.

Nu måste jag ha i mig mitt kaffe och sen är det dags att klä Liam så han är klar när han blir hämtad :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra