Hårinpackning

Fick prov på en hårinpackning sist jag va hos syrran på salongen, det var en från Wella. Man värmde upp den i händerna innan man la i den och sen skulle den va i bara ca 30 sek, smidigt och bra :)

Va jättenöjd med den så den ska nu inhandlas till mitt risiga hår.

Har sökt på nätet men är inte säker på vilken det var men jag tror att det skulle kunna ha vart denna

Wella Professionals Enrich Self Warming Treat
Den självvärmande inpackningen tillför rikligt med
fukt och näring till torrt hår och gör det märkbart
glansigt och mjukt. EN lyxig hårvårdsupplevelse.
Ungefärlig verkningstid: 30 sekunder

Användning:
Fördela jämnt i fuktigt hår. Låt verka i ca 30 sekunder
för att utnyttja värmeeffekten. För maximal värmeeffekt,
applicera med torra händer. Skölj ur noga



Har ni ngt bra tips annars på en riktigt bra hårinpackning?


Kommentarer
Postat av: Marie-Ann

Alltid skönt när man hittar bra produkter som funkar. Håret är ju något som verkligen behöver tas hand om. Kan lätt bli lite risigt och torrt annars. Iaf mitt:)

2011-01-06 @ 22:32:51
URL: http://marieann.se
Postat av: Lina

Jag har den där inpackningen själv och är grymt nöjd. Har halvt sönderblekt håret från nästan svart till ljusblond därav slitet och torrt hår. Men efter att vi fick små prov till salongen så var jag fast. Det finns ingen bättre enligt mig! Haha

2011-01-07 @ 03:02:55



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra