Hemma och trött...

Möte avklarat och lilleman är hämtad, har fått i mig en smörgås och sitter nu med lite kaffe. Ska snart bädda ner mig i soffan och vila lite...är helt slut :(

Det här med sömnen funkar inte så jättebra just nu, svårast är det att somna. Lättast somnar jag när jag är helt själv, men när jag har ngn bredvid mig så kan det va lite svårare...tyvärr. I går kom Liam in ganska tidigt från sin säng och la sig mellan mig och Fredrik men efter en stund gav jag upp och gick tillbaks med han och då gick det lite lättare för mig att somna. Vaknade sen på natten av ett obligatoriskt toabesök, strax efter det kom Liam smygandes in igen...och han smög verkligen och va jätteförsiktig så vi inte skulle märka att han kom men det gjorde vi ju ändå :) Tog en stund innan jag somnade om då igen.

Så i kväll ska jag faktiskt ta mitt lilla magiska piller så jag får en bättre natt med lite mer sömn!

Nu ska jag kolla med lilleman om han vill kolla en film, så kan jag med gott samvete ligga bredvid han i soffan och vila :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra