Kan inte låta bli....

Gick ut i köket och på spisen stod det mat kvar sen middagen...köttfärssås. Naturligtvis tog jag en sked och dök ner i grytan och smakade lite (läs:mycket)

Kan verkligen inte låta bli att smaka när mat står framme så...och det är så förbaskat gott med!

Sen dök jag in i skafferiet och vad hittade jag där....släta semlebullar!
Hällde genast upp ett glas laktosfri mjölk och plockade fram två bullar, ställde fram pallen i köket och satte mig vid diskbänken och tryckte i mig detta i ett nafs
 (gjorde det i smyg så inte lilleman skulle se mig för då hade jag ju vart tvungen att dela med mig av mina goda bullar)

Nu känner jag mig nöjd för en stund ;)

Har jag inte gått upp flera kilo på nästa kontroll på MVC så är det något som inte stämmer ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra