Landvetter

Om lite mer än en timme så bär det av till Landvetter :)



Synd bara att det inte är jag som får ha väskan packad och ge mig iväg på en resa till värmen, denna gången är det pappa som ska ge sig i väg till värmen....och inte vart som helst heller....



Är jag avundsjuk?

Självklart är jag det ;)

Men pappa är värd att komma iväg på lite semester, så jag hoppas han får tre underbara veckor i värmen!
Under tiden ska jag försöka ha 3 bra veckor här hemma i kylan, och så ska jag ta väl hand om hans bil ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra