Måndag morgon

God Morgon

Idag innebär det kanske första arbetsdagen på det nya året för många, men inte för mig eftersom jag redan jobbade i lördags. Idag är det bara möte och sen är jag ledig tills på onsdag tror jag.

Inget planerat idag, känns skönt eftersom jag sovit väldigt dåligt i natt :(

Men nu är det nog dags att fixa ordning sig, bäst att kila ut i tid idag för jag antar att jag måste skrapa bilen :( Mamma är snäll och lånar ut sin bil tll mig idag, så nu blir nog Liam nöjd när jag hämtar han att han slipper gå hem som vi alltid gör annars.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra