Min lediga dag

Va ju uppe tidigt i morse men la mig sen igen och stannade kvar i sängen ända tills det va dags att bege sig till tvättstugan, medans första omgången med tvätt kördes så passade jag på att hälsa på Nine en stund. Sen var det tvättstugan igen och plockade undan lite här hemma (väldigt lite).

Hade sen besök av mamma en stund innan det var dags att hämta sista tvätten.

Till mat böev det ngt enkelt idag...ärtsoppa. Fattar inte riktogt själv hur jag kunde bli sugen på det men ibland är det faktiskt riktigt gott.

Så nu sitter jag här mätt och belåten och en kopp kaffe framför mig, börjar bli trött nu igen med :(

Ska passa på att vila en stund innan älsklingen kommer hem, roligare för han om jag är lite piggare tror jag. Sen blir det besök hos svärmor och så ska vi hämta en cykel vi köpt till Wilma :) (vi skulle hämtat den för länge sen egentligen...men bättre sent än aldrig, och så har ju ingen användning för den riktigt än heller)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra