Möte och shopping

Så var denna arbetsdagen avklarad, inte så jobbigt eftersom vi bara hade möte :) Och idag hade vi lyxen att få färska frallor och sen tårta...en av mina kollegor fyllde år så hon var så snäll och bjöd på detta....det tackar vi för!

Verkar nu också som jag kommer kunna få höja upp min tjänst med några procent till, känns skönt med tanke på föräldrapenningen sen. Har tidigare arbetat 100% men på mitt nya jobb har jag bara haft 88% och så har jag jobbat upp lite extra när jag kunnat.

Efter mötet åkte jag förbi Jysk, var tvungen att köpa ett nytt set påslakan, har tidigare haft dubbeltäcke i sängen men har nu 2 täcken så jag har bara en uppsättning med påslakan till det så ett till set var behövligt.

Köpte detta


Det är i bomullssatin, mycket skönare och mjukare än vanlig bomull :)
Hittade det på rean naturligtvis ;)

Så idag ska jag tvätta upp det så i natt kommer vi sova riktigt gott i en nybäddad säng med nya fina påslakan :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra