MVC-Besök

Idag har jag gått 29 fulla veckor och ska alltså gå in i vecka 30 :)

Och det va dags för ett MVC-Besök.

Blodtryck va bra
Vikten
hade ökat 1 kg sen sist så det va bra. Sen inskrivningen har jag totalt gått upp 5,5 kg.
Hjärtljuden låg på 140
Magen mättes till 29 cm

Allt var alltså bara bra, hon försökte känna hur bebisen låg men det va lite svårt. Hon kunde iaf känna att bebisen låg på min högra sida och väldigt långt ner, precis som jag misstänkt :) Hon trodde att huvudet låg neråt men var inte säker...får kolla nästa gång igen.

Så det var ett bra besök idag, nästa besök är om 3 veckor tror jag.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra