Ont....

Det gör så ont i mig att veta att en av mina vänner har det tufft och lider just nu, vet inte vad jag ska göra för att underlätta.

I vanliga fall brukar jag säga till henne att det ordnar sig, och det kan jag säga nu med för det kommer ordna sig till slut...men fram tills dess då....

Mina tankar går på högvarv och jag hoppas kunna komma på ngt sätt som jag kan hjälpa, jag vet hur min vän känner nu då jag själv känt likadant för många år sedan och jag vill inte att ngn ska behöva gå igenom ngt sådant.... kan jag sätta stopp för det så kommer jag göra det.

Jag är förbannad nu rent ut sagt!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra