Paus....

Just när jag kommit igång här hemma så fick jag väldigt ont i vänster höft, eller egentligen inte höften utan lite längre ner. Det gör iaf väldigt ont när jag går och att gå i trappan är nästan omöjligt :(

Så nu har jag haft en liten paus och pratat bort en stund i telefon med Linda. Liam gick nyss bort till en kompis och innan han gick påminde han mig om att han tyckte jag skulle ta på mig och inte gå omkring i pyjamas längre :(

Antar att jag får lyda min sons goda råd, men först ska jag försöka halta mig fram med dammsugaren här nere sen ger jag upp. Ska försöka lägga n korten från i går i datorn sen istället. Skulle behöva föra över lite kort till den externa hårddisken med för att vara säker på att dom inte försvinner.

Vad gör ni denna söndag?


Kommentarer
Postat av: Jane

Låter som när jag var gravid, hade ofta ont där benen "sitter fast" i höften/rumpan... Men jag hade ju foglossning också, hoppas du inte åker på det. :-(

2011-01-16 @ 20:21:01
URL: http://www.janejohansson.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra