Reklampaus

Och vad passar inte bättre då än att uppdatera bloggen :)

Idag har jag alltså jobbat igen, men denna gången bara till halv sex. Meningen var att jag skulle jobba dygn i morgon igen tills på tisdag och sen dygn onsdag till torsdag, men graviditeten och tröttheten tar ut sin rätt ibland så jag tog semester i morgon så nu ska jag inte jobba innan på onsdag. Även om pengarna skulle behövas så tror jag min kropp blir mer nöjd med detta :)

Nu kom Robin innanför dörren så jag ställer datorn åt sidan och pratar lite med han istället :)

Kram


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra