Så mätt!!

Det jag har gjort i kväll är att jag har ätit, ätit och ätit ännu mer.....

Jag är proppmätt!!

Är såååå stolt över min lilla Liam som planerat kvällens mat och fixat så mycket med lite hjälp av mig, och jag kom i håg att ta kort med men det orkar jag inte fixa med nu i kvöll. Men i morgon lovar jag en utförligare beskrivning av kvällen och matsedeln med både ord och bilder.

Nu ska jag alldeles strax förflytta mig till sängen och kolla lite tv och bara slappa, i morgon ser jag fram emot en lugn dag utan massa måsten :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra