Semester

Tog ju semester idag för att vila upp mig och det är precis vad jag gjort :)

Somnade ifrån tv:n igår och trots att jag vart uppe några gånger på toaletten under natten har jag sovit bra, ingen halsbränna som stört :)

Väckte Robin i morse och la mig sen igen och sova nästan till klockan tolv!! Efter det har jag bara suttit och myst i soffan under filten och druckit kaffe och kollat på tv...riktig lyx!

Men jag antar att det är dags att starta dagen nu och ta hand om lite hushållsysslor, klockan fyra kommer svärmor och då ska vi nog åka och kolla på tyg till lillans korg. Och strax efter sex kommer hjärtat med barnen så ska de äta lite kvällsmat här, kan bara inte komma på vad jag ska fixa till för gott :(

Vad hittar ni på denna måndag?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra