Smoothie / Milkshake

Vad säger man egentligen? Är det ngn större skillnad på Smoothie och milkshake?

Jag tänkte iaf göra detta till barnen i kväll, brukade alltid göra det på jobbet förr men då kallade vi det näringsdryck ;) Skillnaden mot när jag gör det hemma är väl att i näringsdrycken hade jag i lite äggulor och energipulver.

Jag använder inga recept utan tar lite vad jag har hemma, idag blir det nog mjölk, glass, frysta hallon och banan. Ibland slänger jag i en skvätt grädde med :)

Tror barnen kommer bli nöjda iaf :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag hade blivit superglad iallafall! =)

2011-01-12 @ 18:41:16
URL: http://finalinafina.blogg.se/
Postat av: kimberly

muuums det ser så himla gått ut :)

2011-01-12 @ 19:52:53
URL: http://kimmyshrimpton.blogg.se/
Postat av: Elinor

vet inte, fast gör jag smoothie, så har jag ingen glass i, utan jag har mjölk, bär, banan och lite vaniljyoughurt.

2011-01-13 @ 02:17:46



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra