Snart natten....

Dags att lägga sig kanske?

En härlig helg utan jobb är nu över och det är dags att ladda batterierna för en ny vecka, börjar veckan med APT möte så det är en kort dag iaf. På tisdag jobbar jag bara en dagtur och sen är jag ledig två dagar :)

Sen kommer de värsta dagarna jag har på hela mitt 10-veckors schema :(

Börjar jobbar på fredag morgon till lördag morgon, går sen på söndag morgon igen tills på söndag kväll. Hem och sova för att gå på ett dygn på måndag morgon igen, går av på tisdag och är ledig hela dagen och jobbar slutligen igen på onsdag morgon till torsdag morgon :( Efter de dagarna så är man rätt trött på jobbet kan jag lova, känns som man bott på jobbet i en vecka. Det är en period på schemat som jag hoppas kunna få ändrat på.

Dags att halta sig upp för trappan och bädda ner sig....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra