Söndag

Söndag och en riktig slappardag....

Lilleman somnade i sin säng i går och för andra natten i rad har han sovit hela natten i sin säng :) Antagligen har han vart så utmattad så det är därför han inte vaknat något. Men han är lite stolt nu faktiskt :)

Men han vaknade vid 8-tiden i morse och kom då in till mig och la sig där och tittade på barnprogram, jag själv somnade om och sov ett par timmar till.

Vi har nu bara slappat och fått i oss frukost men jag ska alldeles strax försöka koma igång här hemma, som vanligt finns det lite att plocka med. Tror även det är dags att ta en svängom med dammsugaren :( Sen ska vi inte tala om hur "kontoret" ser ut, behöver verkligen röja där och pärmen med massa papper från 2010 behöver tömmas så den är redo för 2011 års papper som inkommer.

Jag ska inte påstå att jag inte har ngt att göra för nog finns det alltid saker som måste göras...vissa mindre roliga bara.

Dags att tömma kaffekoppen och sen ta hand om disken.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra